follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Monday, 11 January 2010

Aku Tak Suka Pelajar Fom4 Sekolah Aku!


This is For u!

Wahh, dahsyat tajuk entry kali ini. tapi, inilah kenyataan! *time nih sekolah kite buat orientasi utk fom4* Hari ini, dalam sejarah kat sekolah kiteorg, Apabila Seorang pengawas iaitu classmate aku jugak, berdiri dihadapan dan mengarahkan supaya pelajar tingkatan empat berbaris mengikut kelas dalam keadaan yang senyap.. Tiba2, situasi yang tidak diingini berlaku, seorang pelajar tingkatan empat *entah, aku tak tau sape* membaling botol ke arah kawan aku tu. botol yang masih berisi air tersebut nyaris2 terkena cikgu kaunseling~! 0mg! aku juga terkejut dengan kejadian tersebut walaupun kejadian tersebut aku tak nampak ngan mata kasar aku sendiri, tetapi, dengan adanya daya imaginasi yang kuat, aku dpt membayangkan camne kejadian tersebut terjadi..

wahh! TERsangat kekurangan ajaR betollah Fom4 taon nihh~! ish3.. Malahan pula,*wah, cam wat karangan lak..* mereka langsung tidak memberikan sebarang kerjasama! Memang dilahirkan teroklah dierog nihh!


ishh, hari ni aku mmg benggang betollah ngan budak2 fom4!


WT'F'

3 comments:

Anonymous said...

woi...miak fom 4 pun x suka kau....skati jak kau madah botol ya dikit gik kenak cikgu...choi lah....mun ko x nangga iboh molah cerita.....cikgu gik madah batch kmk org plg bez...tang ada jak kau pndei x suka....o0o choi lu....

AyanaAsham said...

bdk-bdk skang ni mmg cam..
apepun kamu enjoy je mase sklh kamu.

ko paham! said...

choi lu! mena lahh, nyaris2 kenak ckg. bodo jwk kwu! batch takorg lah paling trok! gai! fuckkkoff u!

Ayana: okayh2, thnx.. :)