follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Wednesday, 2 June 2010

Banyak-banyak pun tak guna!

wahh. ape yg banyak? banyak wang? banyak bulu? *opsss sensitive sangat2..banyak jiran? oh! tidak. sebenarnya. banyak kawan. Bukan kawan yang kau selalu jumpe kat skola, kedai2, kat tepi longkang. oh, tidak2.. bukan kawan yang tu. kawan yang aku maksudkan adalah. kawan yg dalam FACEBOOK! yes. laman web yg semakin menjadi2 semenjak 2 menjak ni.
Berbalik kepada kawan. korang yang mempunyai Facebook(Fb) mungkin mempunyai senarai kawan yang ramai kat Fb. mungkin kawan korang smue dah memcecah ratusan ribu kawan.. or, baru 15 je kot. hahaha. korang dengan bangganya memberitahu bahawa friendlist korang kat fb dah mencecah jutaan ribu! wow! aku tak hairan laa. cube korang ingat balik. kawan2 korang kat fb tu, adakah kesemuanya pernah menyapa 'HAI' kepada korang? xde kan3? dah2, jgn nak menipu. Ofcoz. Tak semua kawan korang yang ade kat fb tu pernah atau akan menyapa korang. orang2 yg macam ni aku panggil 'SAMPAH' sebab menyemak je dlm fb aku. Kini, aku mempunyai minat yg baru. iaitu me'REMOVE' friend a.k.a sampah yang tak pernah tegur aku kat dalam fb. hahaha. jahat gak aku ni kan? so wht? aku jahat bertempat lah weii. Add2 aku kat fb.. tapi cakap 'hai' pun tidak? laa, kalau cmtu tak gune lah ko buat accout fb. Cakap 'hai' je wei. cukup lah. aku x mintak lebih. cakap assalamualaikum kew? tak pernah pun kau koment kat status aku? tak pernah pun kau menyapa aku? paling terok pun cubelah ko 'LIKE' je picture or status aku.bukan nye ko post comment or 'like' kt fb bebayar. ade tak pihak caj ape2 selepas ko post komment? xde kan? hah! buat aku marah jelaa. ish.. saba muiez,saba. tua ko nanti.. smile2 :)
so, kepada sesiapa sahaja yg mempunyai Facebook tu. tegor2 lah orang yang dah korang add tu. okay?

Moral of the story: kalau x nak kene umpat ngan aku. jangan buat perkara di atas. Sekian..

3 comments:

fIcK a.k.a kaka said...

blog yg cute...

ko paham! said...

CUTE? hahaa.. thnx.. :D

ko paham! said...
This comment has been removed by the author.