follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Tuesday, 29 June 2010

Happy :) Kecewa :( Takut :O

Mood aku kat skolah hari ni.

Happy



Kecewa




Takut



Ada beberapa faktor feeling aku menjadi seperti diatas.

Happy :)
Hari ni lepas tugas kat dewan skolah.
As usual, aku masuk kelas lah.
*takkan nak pegi kantin kot.
Masuk2 je. My form teacher Puan Norhayati
*Luv u mummy :)
Dengan Senyum lebar mengucapkan tahniah kat aku.
sebab?
well, sebab aku comel lah!
*omg! next!
sorie2. hehehe~
sebab aku tak pernah tidak hadir ke sekolah.
dan setakat ini dalam kelas aku.
hanya aku sorang je yang 100% kehadiran kat sekolah!
Happy lah! bukan senang ko nak datang kat sekolah.
aku kelas gantian ke, demam ke.
tetap gak nak pegi sekolah.
korang kalau kelas gantian mesti Escape kan,kan,kan?
*dah2 jgn nak tipu aku. aku dulu yg mkan garam.
cewahh..

Then, satu lagi aku happy bcoz ujian aku ada peningkatan!
*Well done muiz!
and aku nak ucapkan congrats kat kawan aku yang duduk kat sebelah aku je iaitu
Farah Fazirra bcoz dapat 5A 3B
kalau tak silap akulah.
wow! A dah dalam tangan dah.
*ko bila lagi??


Kecewa :(
yea. dalam hidup ni, kita ada suka dan duka.
*wahh. Bermadah gitu loh.
aku kecewa bcoz exam yang lepas2.
dapat no 7.
tetiba pegi ke no 9!
*hampehhh..
semua kawan kat kelas aku ada peningkatan ko tau?
peningkatan yang mendadak lak tu.
no 9? eh? sama no ngan MR J!
hahaha.
pastu2, kawan2 aku yang nakal setakat minggu ni semue dah tobat dan berlagak cam ustaz.
Alhamdulillah.
aku kene wat something nih.
nak tingkatkan lagi pelajaran aku!
*Go muiz! SPM!



Takut -_-"
takut sangat! ada Hantu!
wuuuuuuuuuuuu~
*bunyi hantu yang x jd.
actually, setiap kali cikgu masuk kelas kiteorg.
cikgu mesti memotivasikan kami dulu.
kata-kata yang feymes yang selalu cikgu cakap:

"awak nak spm.."
"belajar lagi. buat parents awak pround ngan awak..."
"balas jasa parents awak dengan mendapatkan A untuk SPM..."
"jangan main2. tinggal beberapa bulan lagi nak spm..."
"belajar dari pada kesilapan yang telah awak buat time Pmr dlu2..."
"awak boleh melakukannya...."
"awak comel muiz!..." ????

hah! itu dia kata2 yang sering kali keluar dari mulut cikgu.
and tolong abaikan ayat yang last skali tu.
Sensitif tau!
*perasaan!

lepas tu, hari jumaat ni ada perjumpaan ibu bapa!
omg! takut doh.
mesti dan akan kena marah!
huhuhu :(
parents ini kadang2 pandai tau.
die senyum je time cikgu cakap keburukan kita kat dalam kelas.
pastu, on the way pegi ke carpark pun maseh boleh senyum lagi.
Tiba2! dalam kereta barulah 'wajah sebenar' muncul okay!
Takut!
*Doakan aku tak kene marah. Amin100x.

okay deh.
itu je yang aku nak story n moly kan.


p/s: esok rabu 30hribln. lepas tu khamis dah masuk bulan julai!
wahh. 3 bulan lagi nak spm u!

2 comments:

Joe said...

haha... sama..geng lh kita...yeah!.. btw, kalau pegi sorang diri hari permuafakatan boleh? huhu... takut nak bawa parents..

ko paham! said...

pegi sorang dirik? boleh lah. haha. bcoz time pagi ya kita blaja sperti biasa. hehe~ then, kol 9.15 cmya kita rehat. kol 9.30 bok mak bapak dtg. tp, nak ssh nya. selagik parents ktk x dtg, selagik yalah tak x leh ambik repot kad. bahaya woooo~~~