follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Sunday, 20 June 2010

Kecoh sejenak!

eh? betol ke ayat entry aku nih? "kecoh sejenak"
*so what? buat kelainanlah weii..

okay2.bukan itu yang aku nak CER(cerita) kat korang.
Aku dapat tau dari satu laman web.
laman web tersebut mengatakan bahawa esok hari 21/6/10
akan ada 2 matahari terbit dalam waktu yang sama.
I mean terbit SERENTAK!
wow! can you imagine that?

Aku p lah tanyelah mak aku. pernah tak zaman dulu2 berlaku perkara cmnie.
Mak aku cakap tak pernah seumur hidup dia
Ada berlaku perkara camnie.

Hurm. aku tak tau lagi lah kesasihan Cer ni.
saje nak share ngan korang2 kat luar sane.
hahaha.

See more images here..

p/s: Harap2 takde pertanda yang buruk berlaku. Amin :)

No comments: