follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Friday, 25 June 2010

Memalukan!

Memalukan sangat2.
Memang akan menjatuhkan maruah orang muslim!
oh. kenapa ada gak manusia yang sedemikian rupa dimuka bumi ini?
Perempuan ini memang dah macam sondal tak laku aku tengok.
*Oppss. Terpaksa guna bahasa kasar.

korang tengoklah sendiri gambar PANAS pompuan ni.
Macam mana kalau mak bapak pompuan ini tengok anak dier berpakaian macam tu.
Boleh sakit jantung taw orang tua tue.
*eh? tak saba nak tengok? haha. chill.


issh! memalukan sungguh!

gambar ni dah lama dah tersebar.
awal bulan 2 hari tu.
hurmm. perangai budak2 zaman skunk.
*cewah..

pandai2 lah korang menilai ek?


p/s: Mencemarkan nama orang melayu especially Gadis melayu.
Bukan tu je, agama islam pun tercemar!

No comments: