follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Thursday, 17 June 2010

Oh! Please. Jangan TERLALU sombong sangat :)

Yeah. Dalam kehidupan kita nih. JANGANLAH kita terlalu mengikut sangat sikap ego or sombong kita. Kerana di kemudian hari nanti akan dapat balas yang dicari.
*wahh.. maju dah aku dalam bidang penulisan.kot.

kita hidup kat dunia jangan terlalu mendongak ke langit sangat.
*nanti sakit kepale?
oh tidak. paham-paham lah yer dengan sindiran tersebut

kita mestilah hidup dengan sifat yang humble. tak paham?  oh. humble maksudnya merendah diri.
*ada paham?

Hari ni mungkin kau boleh sombonk sebab ada ramai kawan.
dikemudian hari kelak. jangan pulak kau yang terhegeh-hegeh nak cari kawan!

okay lah. malas lah aku nak sindir-sindir ni.
*oppss.Bukan sindir tapi nasihat :)

Let us be kind okay?
Dont sombok2 :)

p/s: ish! mintak jauh ngan sikap yang macam ni.. Amin2.

No comments: