follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Monday, 5 July 2010

Aku tak suka kalau....

Aku tak suka kalau..
Orang bagi duit kat aku.
memang aku tak suka!
*sambil tangan mengambil duit tersebut..

Bukan tu yang aku nak ceritakan kat korang.
okay! Sejujur-jujurnya.
Aku tak suka kalau aku koment blog orang tu.
Dia punya owner TAK balas.
I repeat.
TAK balas!

I HATE this part.
yeah! sumpah!
Buang masa aku je koment ko punyer blog.
tapi ko tak balas!
HAMPEHHH...

kadang2 sampai tertido dpn pc tau tunggu korng bls balik koment.

taknak berganjak dr pc semata2 tunggu koment korang.
sampaikan aku jd debab. huhu..
Dah takde orang koment ko nye blog.
ko lak terhegeh2 nk post entry yg b'tajuk
"Nape takde orang yang sudi koment blog aku? huhu"
*aku reka2 je tajuk ni.

Well. Sindiran ini dituju khas buat....
'Tuuutttt'... blalalala..
Sekian.. :)



P/s: Sorie. terpaksa gak luah.