follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Tuesday, 13 July 2010

Life without Deodorant Like Hell!

Deodorant pelbagai perisa.

Life tanpa deodorant amat susah you noe?
u ols terpaksa control2.
tak nak peluh-peluh.
bagi dak perempuan okayla.
dak pompuan tak aktif sangat.
tapi bagi lelaki yang Hansome cam aku ni.
susah skit. aku seorng yang aktif okay.
*Go muiz!
well, aku nak share secret ngan korang tau!
Hari ni, bahawasanya juga..
*wahh, ayat kaw2!
aku sekali lagi tak pakai deodorant!
shhttt..
Aku caye kat follower2 aku yang COMEL PLUS HENSOME ni.
*oh, hidung mu mula kembang kempis..
korang jangan bongkar rahsia aku okay?
Dalam taun ni.
ini masuk kali ke-2 aku tak pakai deodorant.
haha.
*Go muiz! Go muiz! chayok2!

Takde kaitan ngan Entri ni. saje letak.
Aku mula perasan time on the way nak gi skolah.
baru aku sedar bahawa diriku tidak dilengkapi sepenuhnya dengan produk2 penghilang BAU HANGIT.
So, hari ni kat skola tadi aku berazam untuk control secontrol controlnya.
*macam tajuk lagu lak.

Malangnya! aku tak dapat.
after bertugas kat bilik guru tadi.
Seorang cikgu meminta tolong dari aku untuk angkat kotak.
Kotak yang berat okay.Kat dalam kotak ada buku2 yang tebal2 plus BANYAK.
dalam hati aku berkata *omg! lepas ni mesti berpeluh*
*jeng,jeng,jeng!

jangkaan aku tepat siot!
*Tahniah2. ko wat ramalan mengalahkan si sotong paul.
aku berpeluh. wahahah. then, terpaksa masuk kelas dengan kelajuan yang maksimum.
masa kat bilik seni lak. ckg arahkan aku untuk ambik folio2 kat dalam kete dia.
sebagai pelajar yang baik, berdedikasi, comel, ringan tulang. aku turutkan saja peintah agong.
*yeah, Acara mengangkat bakul sendiri bermula.
amik folio 1 hal. cari kate cikgu 1 hal.
ckg ckap dia letak folio dalam kete dia.
dalam beberapa minit. Ahernya.. jumpe gak kete ckg.
*Syukur2!

banyak lagi citer yang aku nak share2 ni.
tapi, kita stop stakat ni jela. okay2?
nanti korang borink lak bace entri aku yang panjang2 nie.
Rasa nak muntah ke? haha.


p/s: Deodorant amat penting kepada umat manusia.

4 comments:

AiZ said...

fuh geli nk mampos tengok gambar last ^__^ adeke diorang buat camtu.. =__="



Aiz latest entry
Blogger sekarang masak tak sedap tapi paksa orang makan?
Blogger jenis apakah kamu? PENIPU?
Original waka waka bukan shakira la

ko paham! said...

well,org barat memang pelik. haha. dieorg wat kajian bau wangian ketiak kot. :D

AiZ said...

macam tu lah kot.. pergh.. keje camni patutnye dibayar beribu ribu.. bukan senang ^__^




Aiz latest entry
Aiz suka anonymous macam ni
Blogger sekarang masak tak sedap tapi paksa orang makan?
Blogger jenis apakah kamu? PENIPU?



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

ko paham! said...

yess! ur totally Right. ingat ketiak tu wangi ke? haha.