follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Monday, 5 July 2010

Mohd JUARA?



Dr bawah: Mohd, Ila, Nani and Adi :)

first of all.
Nak ucap tahniah kat ziana zain and his protage Mohd kerana telah menjadi juara.
Second, Tahniah kepada naib juara iaitu Adi and mentornya Dayang.
And the last one.. Nani ngan mentornya Azmeer yang dapat Nombor 3.

well! aku ada koment sikit bout JUARA mentor kali ni.
Persoalannya sekarang.
Layakah Mohd jadi juara?
Seriously, aku tak puas hati dia jadi juara.
bagi aku Nani lebih layak diangkat untuk menang dlm pertandingan ni.
*Ini pendapat aku la.

Aku harap pengundi2 bukannya undi Mohd sebab Mentor dia Ziana zain
Aku tengok Ziana zain mempunyai pengaruh yang amat kuat ya.
jangan kerana ziana zain korang undi Mohd.
Aku just takut apabila mentor ini tamat.
Ziana zain bukan lagi mentor Mohd.
Mohd mula dilupakan...
oh! Tidakk!
Sebab aku tengok mentor kelmarin.
Ziana Zain dapat tepukan yang gemuruh berbanding Mohd.
Terserah buat loe.
hehee.

Mohd and Ziana Zain.



p/s: suke dengan performance Saiful kelmarin. best!
lain daripada yang lain. hehe. :)

No comments: