follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Saturday, 3 July 2010

Penat sangat-sangat plus ketat-ketat..

oh tuhan saya!
Hari ni hari yang amat memenatkan.
Sebab diarahkan lari satu padang sekolah 10 kali!
*itu hanya terjadi didalam mimpi sahaja. :P
*Jokes!
Hari ni daftar nak masuk Kolej.
wait3! bukan aku yang nak masuk.
But, abang aku yang akan masuk.
haha.
aku menyibuk jugaklah semasa pendaftaran.
saje2. nak tengok camne sistem pendaftaran kat kolej.
*wah. sistem? poyo sangat!
*Nama kolej terpaksa diRAHSIA kan :)
pendaftaran agak lama yah.
2 jam ya!

Antara pic yang sempat di ambil..

Tempat pendaftaran. kena pegi bilik ke bilik untuk daftar.

can you imagine? Dalam satu bilik dipenuhi oleh makhluk yang bernama manusia.

cafe kat kolej tu. Boleh tahan cantiknya.

again :)

well! adalah perkara wajib snap pic jika melawat sesuatu tempat.

sekali lagi. silakan muntah.

kat atas cafe tu. unik sangat2.

Hostel abang aku. 14 org satu bilik okay. ish3..

Tengok2. janji hari tu 1 bilik 2 org. huh!
Eh, tengok rambut pompuan tu. panjang kan? Rambut sendirian berhad okay.

hah! katil abang aku. bukan yang bawah. yang kat atas tu.

Pemandang luar hostel. tingkat satu tu. itulah hostel abang aku.



p/s: tahun depan aku lak. tapi taknak masuk kolej. nak masuk u jugak! :D

No comments: