follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Friday, 23 July 2010

Sekolah ku diselubungi MISTERI.


nak cerita kat korang peristiwa yang menyeramkan hari ini.
hari ini, dalam sejarah sekolah aku. iaitu sekolah _____
(harap maaf tiada dlm talian)
seramai 20org pelajar perempuan terkena HISTERIA.
menakutkan yoh!
First time aku tengok dieorg kena histeria depan mata aku.
omg! DAHSYAT!
Then, most of student yang terkena is student fom4.

dan, hari ni jugak.
aku tak sempat sembahyang jumaat.
T_T


mula2 pelajar tingkatan 1 je yang kena.
then, berjangkit ngan pelajar2 lain.
and, aku dengar2 ada seorang junior fom4 TAKBUR sangat2.
Sedarlah dirimu perempuan.
Well, orang yang takbur harus mendapat balasan.
akhirnya, dak pompuan tu tadi kene rasuk ngan 'KETUA' jin.
can u imagine, dari pukul 10 cmtu kena rasuk.
pkul 1.20 cmtu baru dia sedar sesedarnya.
*JANGANLAH TAKBUR!

actually, hari ni nak upload pic kelas. tp, mengenangkan peristiwa pagi tadi wat aku xde mood..

*nangis lagi..
p/s: semoga sekolah kami tak berlaku perkara yang tidak diingini. Amin..

No comments: