follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Friday, 27 August 2010

Kau memang melampau! (MALAYSIA vs indonesia)


salam :)
korang ade tengok berita tak?
skunk kecoh pasal indonesia maw 'ganyang' kedutaan malaysia di indon.
kalau nak taw lebih lanjut klik Malaysia terus dihina
ish2.. terok btol perangai.
orang indon nak kita mintak maap ngan dieorg pasal polis kita tahan rakyat dieorang.
Adoiii!
Bodoh betolkan dieorg?
dah sah2 rakyat dieorg wat kecoh.
Mestilah polis tangkap.
takkan polis nak biarkan jew kot.
*Geram dohhh!

lepas tu,
dengan sesuka hati jew dak2 indon ni bakar Bendera Malaysia(Jalur gemilang)
macam tulah jadinya kalau kepala hotak letak lam toilet.


dah tu, dengan muke tebal mintak derma makanan kat kita.
kalau nak diekotkan hati, nak aje aku bagi makanan yang dah basi!
*Geram tahap gaban doe!

wei! sedarlah sikit!
Rakyat korang banyak cari rezeki kat sini.
skunk nih, lebih 2 juta rakyat indonesia berada dimalaysia.
Belom lagi masuk pendatang asing.
kalau rakyat indon datang sini cari rezeki yang halal okay gak.
tapi ade gak beberapa warga indon cari rezeki haram.
contohnya:
1) mencuri
2)pecah rumah orang
3) ragut
4)merompak
5)membunuh
6)amik anak dara orang

cukup lah 5 sahaja yang aku senaraikan.
hurrrm. dasar indon tak sedar diri!
kalau kene bencana lagi, Padan muka!





p/s: 4 hari lagi nak merdeka. hureeyyy!

No comments: