follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Sunday, 29 August 2010

Saya Sudah Dapat! :)



Salam :)

Entry 'Saya sudah dapat' ini adalah sambungan daripada entry 'Saya sudah menang'.
Hari ni  dah masuk 19 hari kita berpuasa.
eh? tetibe lak.

sebenaQnya, hari ni dapat header baru daripada Dude Aiz
Terima kasih banyak-banyak kat Aiz.
Header tu sumpah aku Cakap Cantek Menarik tetarik kau memang Kebaaaboom!!
korang nak tak header yang menarik?
join lah contest kat blog Aiz Batu Campur.
Klik sini kalau nak join Contest Aiz batu campur
Then sapa2 yang ada Facebook tu.
Click Like kat sini BatuCampur Aiz

Saja-saja promote.
hahaha.
kalau korang nak follow blog dia.
Korang boleh follow.
Lebih afdal follow sebelum korang melangkah keluaQ dari blog aku.

okay. itu saja.. :D




p/s: tak sabar nak tahu pemenang minggu ke-2! sapa yang bertuah agaknya??

6 comments:

Cylia Chel a.k.a Lia Edwin said...

kacak aih....pandey na Aiz molah..

imanshah said...

Cantik...tahniah!!

ko paham! said...

cylia: kck ow? haha. dh nama org pro molah. :D

iman: okay! thnx :D

Cylia Chel a.k.a Lia Edwin said...

untung juak ktk mng...nang bertuah lah ya..

tulisan kemas said...

uhh , cantikk !! nak gakk !!
xkira ajeem nak menang gakk !! bertuah muiez >___< . agagaga

ko paham! said...

cylia: rezeki dibulan posa lie. haha. mek x sangkak jwk mek mng. mek arap ktk pemenang minggu ke-2. :D

Ajeem: olalala. sian. haha. pandai2 sndirilah ajeem pujok si aiz. wahaha :D