follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Friday, 26 November 2010

wanna know more about me?? (kena TAG!) haha.

Salam :)
ingin mengenali budak poyo ini dengan lebih dekat??

wahai sahabat ku! aku telah ditag!
kuang.. kuang.. kuang..!

Baca Arahan. Jangan buka sehingga diberitahu
*wahh. mcm spm lak! haha..

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. At the end, tag another 5 people. You have to tagged the person who tagged you. If i tag you, its because i want to know more about you.."

1. Diri ini sangat poret. oh? apa itu poret? poret ialah penyibuk. Busybody. atau lebih sopan poret itu caring :)



2. Diri ini juga seorang yang suka Ketawa. sangat dan teramat suka. hidup terasa pelik kalau sehari tak gelak. hehe.



3. Diri ini seorang yang pemalu. auucch! haha. tp kalau dah kenal dgn diri ini. dia bukan pemalu, tetapi memalukan. hahaha.



4. Diri ini nampak sombong. sebenarnya TAK! silakan tegur kalau jumpa2 kat tepi jln. aku x akan bunuh korang. jgn takut.



5. Diri ini juga byk emosi. kejap happy. 5 minit lepas tu sedih. tak ke gila namanyer??



6. Diri ini merupakan mangsa SPM. kejam ko spm! huh..



 7. Diri ini suka ckp diri sendiri Cute. hensome. comel. tampan. walaupun diri ini biasa2 sahaja kerana diri ini sangat bersyukur ada wajah yg sempurna. :)Itu sahaja mengenai diriku ini.



8. Diri ini seorang yang periang n gila



9. Diri ini selalu layan lagu jiwang. ekot mood la. kalau marah layan lagu rock yaw..



10. Diri ini mementingkan penampilan yang kemas. sebab dari luaran saja orang akan taw dalaman kita :)



11. Diri ini juga seorang yang suka termenung ketika belajar menyebabkan proses pembelajaran terbantut :P
 

12. Diri ini suka subjek math. tetapi seorang yg ngok dalam subjek tersebut.
 

13.Diri ini sudah mula meminati lagu2 korean! omaigot! layan dohh.



14. Diri ini seorang yang tak cerewet dan tak memilih. asalkan ada, amik saja.



15. Diri ini seorang yang suke berangan. huahua. mcmlah korang x penah. uwek.
 

16. Diri ini tak tahan tengok perempuan gedik n manja. rasa nak tembak ngan meriam jew. ish. kejam2.
 

17. Diri ini merasakan nombor 3 adalah numbo bertuah. kerana. dari form 1 sampai form 5 dpt no 3 jew dlm kelas. setiap kali menyertai apa2 pertandingan mesti dpt num 3. sayang ko 3! muah2.



18. Diri ini kalau tension makan. marah makan. sedih pun makan. tp badan tetap maintain! dan 2 minggu dr skrang akan gemok. haha.



19. Diri ini suka bercakap dan banyak cakap.



20. Diri ini suka makan chezzy wedges kepsi! n Double chese burger MCD. nyum2! teringin nk rse Mac Flurry tp seringkali tak kesampian. huhu.



21. Diri ini seorang yang suka makan coklat. coklat dapat meningkatkan usia(FAKTA)



22. Diri ini sangat suka berjalan. bawaklah kemana saja. di komfem akan ekot. x pernah miss.



23. Diri ini sangat addicted ngan FACEBOOK. omaigot! no!



24. Diri ini suka membaca ketika xde keje nak wat. membaca jambatan ilmu okay.



25. Diri ini x suke bergambar(auta!) dan teringin nk ade cam DSLR sendiri. juga nak ada laptop n kete sndri. wahh. tamak. byk duit mak bapak ko. :P



26. Diri ini suke warna hitam. I adore black damn mucchh! (penambahan) hehe


Aku hanya insan biasa2 jew. nak kenal lebih rapat? add my Facebook.

Muiez Mahzuz


saya dengan ini mege'tag' smua pembaca blog saya.
saya ingin mengenali anda sahabat :)

p/s: ohh. penat wat entry nih.. -_-

No comments: