follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Wednesday, 22 December 2010

Encik Masa. Boleh tak awak Jangan laju sangat?

Salam :)
Encik masa :)

sedarkah korang semua bahawa Encik Yang bernama Masa berjalan dengan pantas kebelakangan ini?
oh. Adakah dia tak saba nak amik result final exam sampaikan kita ditinggalkan begitu sahaja?
sampai hati ko masa! huh. merajuk!
*gedik bukan? abaikan. penulis sedang keboringan.
oke2. back to topic.
macam baru semalam aku sambut Tahun baru 2010 kat Kuala-Lumpur.
Time tu best sangat2 tengok bunga api.
tak pernah tengok bunga api semenjak aku dilahirkan.
*auta! auta! auta!

oke. bukan tu yang aku nak khabarkan.
akceli. Aku harap disember ni berlalu ngan slow.
tp. disebabkan encik masa Selfish.
aku Redha.
Banyak sangat kenangan time 2010 yang sukar untuk dilupakan.
Semua kenangan ada. ada pahit, ada manis, ada masin, ada yang x cukup gula.
dan pelbagai lagilah. pandai2 korang pikir sendiri.
Tak lama lagi MR 2011 akan tiba dilapangan terbang 'New Year'.



p/s: belom fikir lagi azam baru. anda bagaimana??

No comments: