follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Wednesday, 6 April 2011

2 Januari 2011 (PLKN) :)

Salam :)


2 JANUARI 2011.. (tarikh keramat)
Jam 9.30am.
0mg! PLKN?! Tidaaaakkkkk! makkkk! Muiez tak nak pegi.. Muiez rela dok Penjara makk!
PLKN ngan penjara sama je! takda bezanya. Plisss laaa. Tak Nak PLKN! uwaaaa.
hah! Itulah Ayat-ayat ngekngok yang aku luah kat mak aku. muahaha.
aku memang tak nak ke PLKN nie. tapi aku bukan main lagi bangun awal2. semangat katakan. bukan semangat nak pegi PLKN, semangat nak naik Kapal terbang je. Yelah. Lama dah aku tak ke oversea semenjak aku SPM ni.*tipu*

tepat pukul 12.00pm kalau tak silap aku. Family aku termasuk nenek aku sekali pegi hantar aku.
yelahkan. 3 bulan aku takda kat rumah. Dahlah kem aku tu kat negeri sembilan.
jauh beno lah dari negeri kenyalang tempat aku berada sekarang.
btw, tarikh pergi untuk kem-kem tak sama.
pelatih-pelatih yang akan dihantar ke kem semenanjung pergi 2januari 2011.
pelatih yang dok kat negeri sendiri pergi 3/4 januari 2011.

so rombongan yang akan ke semenanjung berkumpul kat dewan suarah kuching.
sampai kat sana daftar kat kem masing-masing.
lepas tu setiap sorang akan diberi name tag bertali merah.
jadi senang la nak kenal orang yang akan pergi kem sebab masa daftar tu ramai giler baby lah orang.
malas la aku nak tulis. pic dibawah menceritakan segala-galanya.

rombongan yang hantar aku. hehe.

before naik bus nak ke airpot kuching(KIA) ada sedikit briefing.(ramai giler orang)

peminat menunggu kedatangan aku. (perasan)

time agih-agihkan tiket masing-masing

hantar bag kat kargo, muahaha.

ni pic last yang mak aku snap. time ni nak pemeriksaan imigrsen.aku and family aku berpisah kat sini.


sepatutnya hari tu flight jam 3.15pm. tapi lewat sikit sebab pelatih ramai. jadi jam 3.40pm kalau tak silap aku flight tu bertolak.
time kat dalam flight duduk dengan pelatih kem masing-masing. aku tak kenal sorang pun yang duduk kat sebelah aku. dahlah aku duduk tengah-tengah. janggal siott~
sampai je KLIA, amik bag then terus bebaris dan duduk depan pintu nak keluar ke KLIA.
takda pic.sorry. sebab camera fon aku rosak. huhu.
tunggu bus bukan main lame lagi ko tau.
kami tunggu dari jam 6.45pm jam 8.55pm bru bas sampai. ishhhh3..
trok baitoee! hahaha!





p/s: okaylah. kami nak balik dulu. x dapat nak tengok flight awak. jaga diri elok2 kat sana. tc :')
(ini msj dari mak aku)

2 comments:

mohd hafiez rashied said...

best doe !! haha

ko paham! said...

best sangat2 doe! lebih2 lg dpt knk ko yg dr sabah tu. hahaa.