follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Thursday, 7 April 2011

DELTA MAMBER :)

salam :)

okay. masa dekat PLKN ada beberapa kompeni tau.
antaranya ialah..
Alpha
Bravo
Charlie
Delta
Tapi ko takleh masuk kompeni ikut sukatie ko je!
jurulatih yang akan pilih.
masa aku kat kem beberapa bulan yang lepas,
aku datang-datang je ckg dah suruh cek nama aku kat kompeni mana.
depend on kem laa.
ada kem kawan aku tu, jurulatih yang pilih.
dekat setiap kompeni mesti ada pelbagai bangsa.
lepas tu sepanjang ko 3 bulan kat kem tu,
ko akan sentiasa bersama-sama dengan kompeni ko.
makan sama2, mandi dekat bilik mandi yang sama, bebaris sama2, kena hukum sama2,
aktiviti bersama-sama, kawad sama-sama, tidur dekat dorm yang sama.
Semua samalah.
kerjasama antara kompeni tu amat penting ko tau.
nanti time penutupan akan ada hadiah untuk kompeni terbaik keseluruhan.

ehh? lari dari cerita asal lak.
nie dia mamber2 aku kat PLKN kompeni DELTA :)

comel tak aku? *uwekkk.

Baju kompeni yang kitaorg reka sendiri. *yang mana 1 aku? :P

wirajaya. time nak masuk hutan sempat lagi pose. ko adoo??

depan dorm aku. Al 06B

muahahahaa. rindu doe!
KEM ULU PARI DIHATIKU :D




p/s: hurrmm. miss plkn damn mucchh. banyak benda belajar kat sana. ^_^

2 comments:

mazni md said said...

wei..muka mcm tak bersalah je..siap pakai songkok..cayalah..

ko paham! said...

wahahaha! comel x? haha :D