follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Monday, 11 April 2011

I Follow You, You Follow Me back??

salam :)

okay. Mungkin anda penah mendengar ayat berkenan bukan?
I Follow you.. you follow me back.
*x penah? nampak beno nipunye~

Serious, Jujur dan Seikhlas hati sanubari harmoni naluri nurani rohani dan emosi aku cakap,
aku tak suka 'berniaga' dengan cara2 tersebut.
ia mengambarkan yang anda seolah-olah desprate untuk MENGUMPUL follower.
Aku tak kesah follower aku sikit, tp atleast deaorang ikhlas follow aku
(walaupun aku taw deorang x bca sangat blog aku)
Tapi deorang ikhlas dan bukannya nak kumpul follower semata-mata.

Buka mata dan buka minda wahai blogger2 sekalian
*nahh. penangan imam muda comel
maaf kpd yang terasa. sapa2 yang terasa tu bagus sebab korang sedar akan kesalahan korang dan bersedia untuk berubah ke arah yang lebih baik :)

Jadi sama-sama lah kita membanteras jenayah I follow you, You follow me.
*kita bako! kita bako!
ko adoo?

Bahasa jiwa bangsa




p/s: kacak lua, kacak dalam, aku memang kacak. ehhh~~ -_-'

No comments: