follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Wednesday, 12 December 2012

12.12.12 Hari Terakhir Dalam Alam Persekolahan :')

salam :)

Tarikh yang unik

lepas nih mana ada lagi kann?

Alhamdulillah, saya dapat menghabiskan semua peperiksaan STPM saya tanpa sebarang masalah.
tak ada demam, batuk, sakit tekak dan sebagainya.
*selesema sikit laa*

Saya dah cuba buat yang TERBAIK.
sekarang, saya hanya perlu berdoa dan tawakal sahaja.
buat pembaca-pembaca blogger saya
*kalau ada*
doakan supaya saya dapat 3 pointer ke atas okay?
saya perlu dapat 3 pointer untuk saya sambung pelajaran saya di peringkat Universiti yakni menyambung Degree.
*wahh ayattt*

terus terang saya katakan, STPM ni sajalah satu-satunya harapan saya. kira harapan terakhir saya untuk melangkah ke dunia Universiti rr.
yelahkan, result SPM tak berapa. sebab main-main masa tu.
*muahahahaha*

dengan ini saya mengisytiharkan bahawasanya saya akan BREAK UP dengan STPM. bye sayang.

saje nak tunjuk pengelike ramai. LOL -.-


sesuatu yang tertinggal: doakan saya ok? nanti saya bagi Galaxy note 2 dalam mimpi. okay?

No comments: