follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Thursday, 6 December 2012

Aku Janji Aku Akan BOGEL !

Salam :)

Dalam era globalisasi ini, kita seringkali dikejutkan malah digemparkan dengan berita-bertia lucah di laman sosial iaitu laman Facebook.
*nak buat esei Spm pun bolehh*

okay, sorry merapu-rapu macam penyampu. eh? -.-
korang perasan tak, zaman sekarang ni, yelah bebudak zaman sekarang ni suka sangat update status tak pakai akal. diaorang ada otak, tapi akal letak bawah tuuttt. sensor di situ. maaf.

Pasal kes yang baru-baru ni. Malaysia lawan dengan Laos.macam-macam diaorang update.
"hai semuaa, kalau Malaysia menang saya nak potong saya punya tuuttt"
"kalau Malaysia menang saya nak bogel sambil gangnam style"
"kalau Malaysia menang saya nak, emm.. nak kat awak !" err -.-

Kesian kat orang-orang macamni kan. nah 20sen.
dan tahniah la saya ucapkan sebab awak fames dalam masa sehari. LOL.
okay. tak dapat ke nak update benda yang baik baik lagikan suci?
cuba laa cakap kalau Malaysia menang nak tolong jiran basuh baju ke,
kalau Malaysia menang nak cuci longkang ke. kann?
ini tidak, update status yang makan diri.

kalau dah terkantoi, kemain lagi kau mengelak.
"eh? perhatian, itu bukan FB saya. itu Fake okayy. huksss"
"sorry, FB titew kena hack. thanks timah sebab bagitau kat titeww"
*tangan di bahu mata ke atas*

Gemuruh SUAAAARRAAAAA!! saksikan ahad ni. 9 disember 2012.


go abang-abang rimau. titew sokong awak temuaaa  -.-



sesuatu yang tertinggal: kalau Malaysia menang lawan Thailand Malam Ahad ni, aku janji aku akan BOGEL ! dalam bilik mandi :)


No comments: