follow+dashboard

Hello-hello welcome to my blog. Enjoy Reading :)

Thursday, 6 December 2012

LAMA GILAAAA dan AKU TAK TAHU

Salam kepada semua pembaca blog aku fames ni. okay fine.
 seperti yang sedia maklum, aku lama tak update blog aku ni. 
*ada ke org kesah?* 

Sorry guys, sibuk sikit dengan preparation untuk STPM. 
*yelahtu*


Aku rasa aku akan aktif balik kot untuk ber'blogging. Tapi aku ada Masalah sikit. bukan sikit, tapi BANYAK. tak rr banyak sangat.eh?mana-manalah kan. 
Tapi sejujurnya aku dah tak tahu lagi macam mana nak design blog aku ni. sebab aku perasan blog sekarang dah banyak berubah. well, people changed. hmm. takde kaitan kan -.-



so, for someone out there. Tolong saya please. sumpah memang blurr sangat-sangat. kalau ada terkeluar soalan STPM tanya macam mana nak desing blog, sumpah aku akan gagal paper tu. korang takkan nak tengok aku gagalkan? eh? menyimpang lagi -.- so, tolong okay okay okay? tu je. byee and Salam :)


"Tolong saya yang COMEL ni" 
kata kucing kepada spesisnya -.-





sesuatu yang tertinggal: tangan dibahu mata ke atas -_____-'

No comments: